Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.03.2021. 12:34

Dio uredske opreme - računala i drugo

Izvor: Akta.ba, 11.03.2021.

Bosna i Hercegovina

Federacija Bosne i Hercegovine

Hercegovačko neretvanska županija/kanton

OPĆINA NEUM

Načelnik

 

Broj: 02-02-383-12/21

Neum, 09.03.2021.godine

 

Temeljem članka 39. Statuta Općine Neum („Narodni list - službeno glasilo Općine Neum", broj 3/08 i 5/09) i članka 70. Zakona o javnim nabavama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), a u svezi sa Preporukom o odabiru ponuditelja i Zapisnikom Povjerenstva za javne nabave Općine Neum o pregledu i ocjeni ponuda od 08.03.2021. godine, donosi se slijedeća

 

ODLUKA

0 izboru najpovoljnijeg ponuditelja za nabavku  dijela uredske opreme - računala i drugo, Tender broj: 02-02-383/21,

putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda

 

Članak 1.

U provedenom postupku javne nabave putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda za nabavu dijela uredske opreme - računala i drugo za službe Općine Neum, tender broj: 02-02-383/21 broj Obavijesti o nabavi: 841-7-1-3-3-4/21 od 18.02.2021.godine, od ukupno četiri zaprimljene ponude za najpovoljnijeg ponuditelja, nakon proveden e-Aukcije, odabran je dobavljač ,,ZK OFFICE" D.O.O. MOSTAR, Blajburških žrtava 23, 8S000 Mostar, ID: 4227473120002, koji je ocijenjen kvalificiranim sa vodećom ponudom na konačnoj Rang listi i odabran prema kriteriju „najniža cijena", sa ukupnom cijenom u iznosu od 10.465,00 KM bez PDV-a, odnosno 12.244,05 KM sa PDV-om.

 

Članak 2.

Ugovor 0 nabavi i isporuci po predmetnom postupku javne nabave zaključit će se u roku od 10 dana, računajući od dana kada su svi sudionici u postupku obaviješteni o izboru najpovoljnijeg ponuditelja, ukoliko na odluku o izboru najpovoljnijeg ponuditelja nije uložena žalba.

 

Članak 3.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ista će se objaviti na web stranici Općine Neum (www.neum.ba). istodobno s danom upućivanja Odluke ponuditeljima koji su sudjelovali u predmetnom postupku javne nabave.

 

Obrazlože nj e

Na temelju Odluke Načelnika općine Neum broj: 02-02-383/21 od 18.02.2021 .godine, pokrenut je postupak javne nabave za nabavu dijela uredske opreme za službe Općine Neum - računala i drugo, putem Konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda, a prema kriteriju „najniža cijena". Obavijest o nabavi je objavljena dana 18.02.2021 .godine u informacijski sustav E-nabave na portalu javnih nabava pod brojem: 841-7-1-3-3-4/21.

Pisani pozivi za preuzimanje tenderske dokumentacije u sustavu „E-nabave", sukladno prethodnoj Odluci i članku 9. stavak (5) Naputka o uvjetima i načinu objavljivanja obavijesti i dostavljanje izvješća u postupcima javnih nabava u informacijski sustav „E-nabave" („Službeni glasnik BiH", broj 90/14 i 53/15), a u svezi sa člankom 88. stavak (1) Zakona o javnim nabavama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) upućen je na e-mail adrese slijedećim dobavljačima:

1. "NET" d.o.o. MOSTAR, Vukovarska 24, 88000 Mostar;

2. „R&S" d.o.o. SARAJEVO, Igmanska bb, 71320 Vogošća i

3. "ZK OFFICE" d.o.o. MOSTAR, Blajburških žrtava 23 88000 Mostar.

Sukladno dobivenim obavijestima Agcncije za javne nabave i Izvješću o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuditelja, tendersku dokumentaciju su, na portalu javnih nabava u „E-sustavu"

1 ALF-OM BANJA LUKA

2 NET D.O.O. INFORMATIČKI INŽENJERING MOSTAR

3 IMTEC D.O.O. SARAJEVO

4EKAPIJA DOO BIJELJINA

5OR TARIK KALESIJA

6SIECOM D.O.O. SARAJEVO

7PROINTER ITSS D.O.O, BANJA LUKA

8ZK OFFICE D.O.O. MOSTAR

9BBS EUROPE ISTOČNO SARAJEVO

10PROTIM D.O.O. SARAJEVO

11PROCOM D.O.O. TUZLA

12AERO EXCLUSIVE D.O.O. SARAJEVO

13TR DOPER-TECH KISELJAK

14EMADO D.O.O. SARAJEVO

15GRADPROM D.O.O. SRBAC

16DASTA D.O.O. SARAJEVO

17ZAD RMM D.O.O. KISELJAK

18PROINTER ITSS D.O.O. SARAJEVO

19ASBIS D.O.O. SARAJEVO

20 ELUR D.O.O. KISELJAK

21 ZERICK D.O.O. SARAJEVO

22 INTER-COM D.O.O. ZENICA

 

Krajnji rok za dostavu ponuda, sukladno točki 21. predmetne tenderske dokumentacije bio je 05.03.2021.godine do 14,30 sati.

 

U ostavljenom roka za predmetnu nabavu blagovremeno su stigle četiri ponude u originalu i jednoj preslici i uredno zaprimljena na protokolu Općine Neum od slijedećih dobavljača:

BR.

IME FIRME

ADRESA

TELEFON

DATUM

SATNICA

01

TR "DOPER-TECH"

Sarajevski put 24, 71250

063/469-372

03.03.

11:00

 

KISELJAK

Kiseljak

030/870-113

2021.

Brzom poštom

02

"EMADO" d.o.o.

Azize Šaćirbegović 112,

033/610-650

04.03.

11:20

 

SARAJEVO

71000 Sarajevo

033/836-087

2021.

Brzom oštom

03

"ZK OFFICE" d.o.o.

Blajburških žrtava 23,

036/449-780

04.03.

11:37

 

MOSTAR

88000 Mostar

036/449-781

2021.

Brzom oštom

04

"INTER-COM" d.o.o.

Vrandučka71B, 72000

032/446-330

05.03.

12:00

 

ZENICA

Zenica

036/446-801

2021.

Brzom poštom

 

Načeinik općine Neum imenovano Je Povjerenstvo za javne nabave Općine Neum za 2021 .godinu po Rješenju broj: 02-02-112/21 od 15.01.2021.godine u slijedećem sastavu;

1. Ivan Mustapić, predsjedatelj,

2. Stjepan Zovko. član i

3. Nikola Matić, član.

 

Povjerenstvo se sastalo u zakazano vrijeme dana 05.03.2021 .godine u 15,00 sati, prethodno potpisalo izjave o nepristranosti i povjerljivosti i nepostojanju sukoba interesa, te obavilo otvaranje prispjelih ponuda. Tom prilikom je konstatirano da su za predmetnu javnu nabavu u ostavljenom roku do 05.03.2021. godine do 14,30 sati, na Protokolu Općine Neum zaprimljene četiri ponude od gore navedenih dobavljača, o čemu je sačinjen Zapisnik o zaprimanju ponuda. Kod javnog otvaranja ponuda nije bilo prisutnih predstavnika ponuditelja niti drugih osoba. Otvaranje ponude je izvršilo Povjerenstvo i tom prilikom sačinilo Zapisnik o otvaranju ponuda na obrascu propisanom Naputkom o načinu vođenja zapisnika o otvaranju ponuda („Službeni glasnik BiH", broj 90/14). Preslika zapisnika je poslana u propisanom roku na e-mail ponuditelja uz popratni akt od 05.03.2021. godine.

Povjerenstvo za javne nabave je dostavilo svoj Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda, broj: 02-02¬383-10/21 od 08.03.2021.godine, kao i Preporuku o odabiru ponuditelja, broj; 02-02-383-11/21 od 05.03. 2021 .godine, u kojima je predloženo da se za najpovoljnijeg ponuditelja u predmetnom postupku javne nabave izabere prvorangirani kvalificirani dobavljač „ZK OFFICE" d.o.o, MOSTAR.

 

U svojem Zapisniku Povjerenstvo je konstatiralo slijedeće:

1. Ukupan broj pristiglih ponuda: četiri (4) od gore navedenih dobavljača.

2. Pristigle ponude su blagovrem ene.

3. Nije bilo neblagovremeno zaprimljenih ponuda.

4.  Analiza prispjelih ponuda od ponuditelja je izvršena i konstatirano je slijedeće;

1. Ponuditelj TR ..DOPER-TECH" KISELJAK blagovremeno je dostavio ponudu broj: 0182-21 -P od 01.03. 2021 .godine u orginalu i jednoj preslici, zasebno i čvrsto uvezane i propisno zapakirane u omotnicu, koja je propisno adresirana, stranice ponude su označene brojevima od 1 do 19, a ponuda sadrži svu dokumentaciju traženu predmetnom tenderskom dokumentacijom, kao i neobvezni dio dokumentacije i to ovim redoslijedom: Naslovnica; Aneks 1 iz Tenderske dokumentacije; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za ponudu - Aneks 2; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 sa Prilogom 1; Popunjena, potpisana i ovjerena u Općini Kiseljak Izjava iz članka 52. Zakona - Aneks 4; Popunjen, potpisan i ovjeren Nacrt ugovora o nabavi dijela uredske opreme - računala i drugo - Aneks 5; Predračun od 01.03.2021. sa Tehničkom specifikacijom; Izjava vlasnika TR; Ovjerena preslika Uvjerenja o registraciji poreznog obveznika - identifikacijski broj; Izjava vlasnice ponuditelja vezano za registraciju trgovinske radnje; Ovjerena preslika Rješenja Općine Kiseljak za obavljanje trgovinske djelatnosti. Vezano da preferencijalni tretman domaćeg, ovaj ponuditelj je u Izjavi ponuditelja u Obrascu za ponudu - Aneks 2, zaokružio točku 5. b), izjavljujući da neispunjava uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg.

Iznos ponude je 11.965,81 KM bez PDV-a. Popust nije davan. Nakon računske kontrole ponuđeni iznos ovog kandidata ostaje 11.965,81 KM bez PDV-a. Iznos obračunatog PDV-a prema Obrascu za ponudu je 2.034,19 KM, a ukupna cijena za ugovor iznosi 14.000,00 KM sa PDV-om.

 

2. Ponuditelj: "EMADO" D.O.O. SARAJEVO blagovremeno je dostavio ponudu broj; 0503N-003 od 03.03. 2021. godine u orginalu i jednoj preslici, zasebno i čvrsto uvezane i propisno zapakirane u omotnicu, koja je propisno adresirana, stranice ponude su označene brojevima od 1 do 20, a ponuda sadrži svu traženu dokumentaciju kao i neobvezni dio dokumentacije.i to ovim redoslijedom: Naslovnica ponude; Sadržaj ponude; Naziv i adresa ponuđača; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za ponudu - Aneks 2; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 sa Prilogom 1; Popunjena, potpisana i ovjerena u Općini Novo Sarajevo Izjava iz članka 52. Zakona - Aneks 4; Popunjen, potpisan i ovjeren Nacrt ugovora o nabavi dijela uredske opreme - računala i drugo - Aneks 5; Ovjerena preslika aktuelnog izvoda iz sudskog registra; Ovjerena preslika uvjerenja o registraciji poreznog obveznika - identifikacijskog broja; Spisak izvršenih ugovora u 2018. i 2019.godini. Vezano da preferencijalni tretman domaćeg, ovaj ponuditelj je u Izjavi ponuditelja u Obrascu za ponudu - Aneks 2, označio točku 5. b), izjavljujući da neispunjava uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg.

Iznos ponude je 11.880,00 KM, bez PDV-a. Popust nije davan. Nakon računske kontrole ponuđeni iznos ovog kandidata ostaje 11.880,00 KM bez PDV-a. Iznos obračunatog PDV-a prema Obrascu za ponudu je 2.019,60 KM, tako da ukupna cijena za ugovor iznosi 13.899,60 KM sa PDV-om.

 

3. Ponuditeli: „ZK OFFICE" D.O.O. MOSTAR blagovremeno ie dostavio ponudu broj: 79/202! od 02.03.2021. godine u orginalu i jednoj preslici, zasebno i čvrsto uvezane i propisno zapakirane u omotnicu, koja je propisno adresirana, stranice ponude su označene brojevima od 1 do 28, a ponuda sadrži svu traženu dokumentaciju kao i neobvezni dio dokumentacije i to ovim redoslijedom; Sadržaj ponude; Naslovnica tenderska dokumentacija; Podaci 0 tvrtki; Kvalifikacija; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za ponudu - Aneks 2; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 sa Prilogom 1; Popunjena, potpisana i ovjerena kod Grada Mostar izjava iz članka 52. Zakona-Aneks 4; Popunjen, potpisan i ovjeren Nacrt ugovora o nabavi dijela uredske opreme - računala i drugo - Aneks 5; Predračun od 02.03.2021 .godine; Ovjerena preslika uvjerenja o poreznoj registraciji - identifikacijskog broja; Ovjerena preslika Liste osiguranih lica obveznika; Ojerena preslika Potvrde Općinskog suda Mostar da ponuditelj nije osuđivan niti se vodi postupak; Ovjerena preslika Potvrde Općinskog suda Mostar da ponuditelj nije pod stečajem niti je u postupku likvidacije; Ovjerena preslika Uvjerenja Porezne ispostave Mostar da ponuditelj nema obveza za javne prihode; Ovjerena preslika Uvjerenja Uprave za neizravno oporezivanje da ponditelj nema dospjelih, a neizmirenih obveza po osnovu neizravnih poreza; Ovjerena preslika Uvjerenja Suda BiH da protiv ponuditelja nije izrečena presuda za kriminal, prevara, korupciju i pranje novca; Ovjerena preslika aktuelnog izvoda iz sudskog registra. Vezano da preferencijalni tretman domaćeg, ovaj ponuditelj je u Izjavi ponuditelja u Obrascu za ponudu - Aneks 2, zaokružio točku 5. b), izjavljujući da neispunjava uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg.

Iznos ponude je 10.780,00 KM, bez PDV-a. Popust nije davan. Nakon računske kontrole ponuđeni iznos ovog kandidata ostaje 10.780,00 KM bez PDV-a. Iznos obračunatog PDV-a prema Obrascu za ponudu je 1.832,60 KM, te ukupna cijena za ugovor iznosi 12.612,60 KM sa PDV-om.

 

4. Ponuditeli: „INTER-COM" D.O.O. ZENICA blagovremeno je dostavio ponudu broj:00080-03/21 od 03.03. 2021.godine u orginalu i jednoj preslici, zasebno i čvrsto uvezane i propisno zapakirane u omotnicu, koja je propisno adresirana, stranice ponude su označene brojevima od 1 do 31, a ponuda sadrži svu traženu dokumentaciju kao i neobvezni dio dokumentacije i to ovim redoslijedom: Specifikacija dokumentacije; Ovlaštenje/punomoć za uposlenika za potpis stranica ponude; Popratni akt — Ponuda br. 00080-03/21 od

03.03.2021.godine; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za ponudu--Aneks 2; Popunjen, ovjeren i potpisan Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3 sa Prilogom 1; Ovjerena preslika aktuelnog izvoda iz sudskog registra; Ovjerena preslika uvjerenja o poreznoj registraciji - identifikacijskog broja; Ovjerena preslika uvjerenja o registraciji obveznika oporeza na dodanu vrijednost - PDV broja; Popunjena, potpisana i ovjerena kod Grada Zenica Izjava iz članka 52. Zakona - Aneks 4; Popunjen, ovjeren i potpisan Nacrt ugovora o nabavi dijela uredske opreme - računala i drugo - Aneks 5; Izjava o opštim uslovima TD; Izjava o prihvatanju odredbi i zahtjeva TD. Vezano da preferencijalni treftnan domaćeg, ovaj ponuditelj je u Izjavi ponuditelja u Obrascu za ponudu - Aneks 2, označio točku 5. b), izjavljujući da neispunjava uvjete za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg.

Iznos ponude je 12.000,00 KM, bez PDV-a. Popust nije davan. Nakon računske kontrole ponuđeni iznos ovog kandidata ostaje 12.000,00 KM bez PDV-a. Iznos obračunatog PDV-a prema Obrascu za ponudu je 2.040,00 KM. te ukupna cijena za ugovor iaiosi 14.040,00 KM sa PDV-om.

Nakon pregleda, individualne evaluacije, detaljne analize i računske kontrole ponuda, isto Povjerenstvo je na svojoj zatvorenoj sjednici dana 05.03.2021 .godine započelo sa izradom Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda. Konstatirano je da su zaprimljene ponude od navedena četiri ponuditelja blagovremene i kompletirane traženom dokumentacijom. Međutim, obzirom daje za ovaj postupak javne nabave bila predviđena e-Aukcija, Povjerenstvo je privremeno prekinulo svoj rad do okončanja e-Aukcije. Prije e-Aukcije utvrđena je početna rang lista ponuditelja koji su pozvani da sudjeluju u e-Aukciji, kako je to opisano u Zapisniku o pregledu i ocjeni ponuda. E-aukcijaje bila zakazana za dan 08.03.2021.godine s početkom u 10,00 sati, a u trajanju od 15,00 minuta. Nakon završene e-Aukcije i dobivenog izvješća o toku i završetku e-Aukcije, Povjerenstvo je konstatiralo daje tijekom takmičenja bilo obaranja cijene, nakon

R. b.

Naziv ponuditelja

Konačna cijena u KM bez PDV-a

Rang

1

ZK OFFICE D.O.O. MOSTAR

10.465,00

1

2

INTER-COM D.O.O. ZENICA

10.477,00

2

3

TR DOPER - TECH KISELJAK

10.580,00

3

4

EMADO D.O.O. SARAJEVO

11.880,00

4

u skladu sa utvrđenom konačnom Rang listom, Povjerenstvo za javne nabave Općine Neum je na temelju zauzetih pozicija na Rang listi, prema kriteriju „najniža cijena" predložilo izbor prvorangiranog ponuditelja „ZK OFFICE" d.o.o. MOSTAR za najpovoljnijeg ponuditeija sa ponuđenom cijenom u iznosu od 10.465,00 KM bez PD V-a, odnosno 12.244,05 KM, sa PDV-om.

 

Nadalje, u postupku ocjene provedenog postupka, Načelnik Općine Neum nije našao razloge nepravilnosti niti propuste u radu Povjerenstva za javne nabave koji bi eventualno bili razlog za neprihvaćanje Preporuke Povjerenstva ja javne nabave od 08.03.2021.godine. Naime, u postupku je utvrđeno daje Povjerenstvo u svemu pravilno postupilo te daje Preporuka o odabiru ponuditelja u predmetnom postupku javne nabave dana u skladu sa Zakonom o javnim nabavama.

Temeljem prednjeg, prihvaćena je preporuka Povjerenstva га javne nabave, te je odlučeno kao u izreci ove Odluke, pa je za najpovoljnijeg ponuditelja odabran dobavljač „ZK OFFICE" d.o.o. MOSTAR čija je ponuda tehnički prihvatljiva i zadovoljava kriterij naveden u predmetnoj tenderskoj dokumentaciji, što je u skladu sa člankom 70. stavak !.,3. i 6. i člankom 71. Zakona o javnim nabavama.

 

PRAVNA POUKA:

Ponuditelj koji je nezadovoljan ovom odlukom, ukoliko smatra daje ugovorno tijelo tijekom predmetnog postupka javne nabave prekršilo odredbe Zakona o javnim nabavama ili pod zakonskih akata, ima pravo uložiti žalbu u roku od 5 (pet) dana od dana zaprimanja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuditelja.

Žalba se ulaže Općini Neum u pisanom obliku u tri (3) primjerka, izravno na protokol Općine Neum, ili preporučeno putem pošte ili elektroničkim putem na e-mail osobe za kontakte: tmustapicneum@gmail.com, u skladu sa člankom 99. Zakona o javnim nabavama.

 

Uložena žalba odgađa nastavak postupka zaključenja i provođenja ugovora o predmetnoj javnoj nabavi, do donošenja odluke po žalbi.

 

 

Odluka-o-izboru-najpovoljnijeg-ponuditelja-za-nabavu-dijela-uredske-opreme.pdf 

 

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: